بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عمر بیشتر

عمر بیشتر

طول عمر بلند تر:

شاید شماهم از دسته آدمیانی باشید که دوست دارید عمری بیشتر داشته باشید وطولانی تر زندگی کنید.

با انجام چند کار میتونین به این خواسته تون برسید.

۱-ماساژدادن بدن:(ماساژبسیار برای شادابی و عمر زیاد خوب است . بهتر است برای پدر و مادر تان انجام بدهید تا عمری زیاد داشته باشند.)

۲-رعایت بهداشت:(سعی کنیم بهداشت فردی و جمعی خودمونو به درستی انجام دهیم . از شست و شوی درست گرفته تا نظفت خانه .همه در طولانی کردن عمر موثرند. اگر بهداشت را به درستی رعابت نکنیم . بدن ضعیف شده یا به بیماری هایی گرفتار میشود .)

۳-معطر بودن:( به خود عطر بزنید . خوش بو باشید ورایحه یا بوی خوش را احساس کنید. اینکار موجب می شود. که سرحالتر شوید و مغز احساس بهتری داشته باشد.اینکار بسیار مهم هست تا عمری بهتر داشته باشید)

۴-عدم سوتغذیه: (یعنی گرسنه نباشید .یعنی هر وعده از یک نوع خوراکی مصرف نکنیم. باید ویتامین های مختلف. مواد آلی متفاوت. را به بدنمان برسیم.تا عمل کرد بهتری داشته باشیم. و سعی کنیم از هر خوراکی چه نوشیدنی و چه غذا مصرف کنیم تا در رشد و طولانی شدن عمر تاثیر بسزایی دارند.)

۵-شاد بودن: (شادی هم در طولانی کردن عمر موثر است. شادی به معنی اینکه .خوشحال باشید. مدام ذهنتان را درگیر گرفتاریایتان نکینید. .بخندید و خودتان را الکی عصبانی نکنید. بیهوده برای خودتان مشکل ایجاد نکنید. غصه هایتان را حذف کنید. و..... موجب میشود که دیر تر پیر شوید.)

۶-فعال باشید: (کم تحرک نباشید. با ورزش کردن . فعالیت های مناسب .نرمش . قدم زدن . تحرک داشتن . بدنتان را ورزیده کنید اینکار جریان خود را بیشتر میکند . همین عمل باعث بردن طولانی شدن عمر میشود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده